Zwroty
  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przed upływem 14 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania paczki. Zwracany towar należy wysłać na adres:

Lucky Dots

Rynek 8

63-430 Odolanów

Zwrot powinien zawierać:

a) Wypełniony formularz zwrotu towarów Lucky Dots, który jest do pobrania tutaj.

b) Paragon lub jego kopię, w przypadku zagubienia potwierdzenie wpłaty wydrukowane z konta

c) Zwracany towar


    Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym.

      1. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

      Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, tak więc sklep www.luckydots.pl zastrzega sobie możliwość pomniejszenia wartości kwoty zwracanej Klientowi od 25% do 50 % wartości towaru jeśli zwracany towar dotrze do nas w stanie wskazującym na jego używanie (tj. ubrudzony podkładem, posiadający intensywny nieprzyjemny zapach itd.) i uniemożliwiającym dalszą sprzedaż po pierwotnej cenie.

      1. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. Pieniądze zwracane są na numer konta podanego na kartce dołączonej do zwrotu lub na nr konta z którego zostało opłacone zamówienie.
      2. Zwroty odesłane po terminie będą odsyłane na koszt Konsumenta.
      3. Za niezarejestrowaną przesyłkę sklep www.luckydots.pl nie odpowiada.
      4. Przesyłki pobraniowe nie będą przez nas odbieranie podobnie jak przesyłki, które zostały nadane usługą “e-przesyłka” lub paczkomaty. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.
      5. Towar z wyprzedaży nie podlega zwrotowi (wyjątek stanowi outlet, produkty z outletu podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni)
      do góry
      Sklep jest w trybie podglądu
      Pokaż pełną wersję strony
      Sklep internetowy Shoplo.pl